سفارش تبلیغ
صبا ویژن











آسمان مال من ...

وبلاگ نویس برتر نمایشگاه بین المللی قرآن :
اینترنت ، منبر دوم تبلیغ اسلام است .
یک طلبه وبلاگ نویس که دو سال پیاپی به عنوان بلاگر برتر عرصه وبلاگ های قرآنی شناخته شده ، اینترنت را منبر دوم معرفی اسلام خواند و گفت :
یک وبلاگ دینی موفق ، ارتباط مستقیم با مطالعه و تحقیق دارد و طلاب نباید از این نکته غافل شوند . امیر عسگری افزود: استفاده از اینترنت و وبلاگ نویسی در عصر تبادل اطلاعات و ارتباطات روشی مناسب برای بیان و نشر فرهنگ این ادبستان عظیم الهی است .
وبلاگ نویس برگزیده نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ادامه بیان داشت : وبلاگ نویسی می تواند نقش بسیار موثر و سازنده ای برای نشر فرهنگ قرآنی در سطح جامعه به ویژه جوانان ایفا کند ؛ زیرا آمار نشان می دهد که تعداد کاربران اینترنت روز به روز در حال افزایش است و طلاب و مبلغان دینی می توانند از این ابزار کارآمد به عنوان منبر دوم تبلیغی خود استفاه کنند .
امیر عسگری از طلاب موفق حوزه علمیه تهران است که از سال 1382 در عرصه وبلاگ نویسی دینی فعالیت جدی دارد و در سال های 1383 و 1384 به عنوان وبلاگ نویس برگزیده نمایشگاه بین المللی قرآن کریم انتخاب و معرفی شده است . هم اکنون وی در وبلاگ شخصی خود به نشانی www.rezvan.persianblog.com به نشر فرهنگ و معارف قرآنی می پردازد.


نوشته شده در شنبه 85/11/28ساعت 8:48 صبح توسط احمدی عشق آبادی نظرات ( ) |


Design By : Pichak