سفارش تبلیغ
صبا ویژن











آسمان مال من ...

ریزش مو

آینه خسته از من و من خسته از آینه بس که ایستاده بودم و موهایم را شانه می زدم و انواع و اقسام مدل ها را روی آن پیاده می کردم ولی در کمال تعجب چند وقت پیش موهام شروع کردن به ریختن اول فکر کردم طبیعیه ولی بعد متوجه شدم که نه واقعا ریزش مو پیدا کردم به دکتر رفتم و او یک شامپو معرفی کرد که باید موقع حمام استفاده می کردم بعد از مدتی استفاده دیدم فایده نداشت شامپو خیلی هم گران بود بعد چندین دکتر دیگر هم رفتم  ولی فایده ای نداشت البته دیگر پولی هم برای این کار باقی نمانده بود.

یک روز که در فکر این داستان بودم یادم افتاد که دوستی داشتم که همین مشکل را داشت بعد از تماس با او  قرار ملاقات گذاشتم و به دفتر کارش رفتم و در کمال تعجب دیدم که تمام موهایش ریخته است از او پرسیدم که تو که با این مشکل رو به رو شدی چه کاری انجام دادی او لبخندی زد و گفت برو عکاسی حسین جان تعجب کردم گفتم برای چی عکاسی گفت دکتر هیچ فایده ای ندارد تا می توانی برو عکاسی عکس یادگاری بگیر که بعدا مثل من حداقل حسرت عکس نداشتن را نخوری. من و دوستم دونفری کلی خندیدم و با هم به عکاسی رفتیم.


 


نوشته شده در دوشنبه 94/1/31ساعت 7:32 عصر توسط احمدی عشق آبادی نظرات ( ) |


Design By : Pichak